Unidas e unidos por un traballo digno: As demandas dos Contact Center galegos

reunión delegadas delegados contact center

Hoxe celebramos unha asemblea de delegados e delegadas de Contact Center de CCOO Servicios Galicia na que se abordaron e analizaron diversos temas que preocupan fondamente as persoas traballadoras do sector.

Entre os principais asuntos, destacamos a elevada temporalidade nos nosos cadros de persoal, un problema que afecta á estabilidade laboral e á calidade de vida de moitas persoas e que precariza o noso sector cada vez máis, cando somos persoas traballadoras que damos servizo as grandes marcas e multinacionais do noso país, tales como as telecomunicacións, banca, seguros e mutuas, que se lucran da nosa precariedade.

Tamén puxemos sobre a mesa os riscos psicosociais que enfrontamos diariamente. A presión constante, a carga de traballo excesiva e a falta de recoñecemento son aspectos que deterioran a nosa saúde mental e física. Neste sentido, reclamamos medidas urxentes para mellorar as condicións laborais e garantir un entorno de traballo seguro e saudable.

Outro tema crucial que tratamos foron as subrogacións continuas. Estas prácticas, que supoñen cambios frecuentes de empresa, xeran incerteza e dificultan a creación de vínculos sólidos dentro dos cadros de persoal, afectando negativamente tanto ao rendemento como ao benestar dos traballadores e traballadoras.

Queremos subliñar ademais que os nosos son uns dos cadros de persoal máis feminizados de todos os sectores. Esta característica fai aínda máis importante abordar cuestións como a conciliación familiar e laboral, un aspecto no que, lamentablemente, estamos moi descoidados. A falta de medidas que permitan compatibilizar o traballo coa vida familiar é unha realidade que afecta especialmente ás mulleres, perpetuando desigualdades que debemos combater con decisión.

Desde CCOO, reafirmamos o noso compromiso coa defensa dos dereitos de todos e todas as traballadoras do sector de contact center. Seguiremos loitando por un emprego digno, estable e en condicións xustas. Porque xuntos e xuntas, somos máis fortes.

Animamos a todo o persoal a unirse ás nosas reivindicacións. A voz de todas as persoas traballadoras é fundamental para seguir avanzando cara un futuro mellor.

delegadas contact centerdelegadas contact centerdelegadas contact center

ELECCIONES AL PARLAMENTO EUROPEO 9J

NEGOCIACIÓN II PLAN DE IGUALDAD EN ATMIRA y ELECCIONES AL PARLAMENTO EUROPEO 9J

Hacemos un punto de situación de la negociación del II Plan de Igualdad en atmira, Un plan estatal que será de aplicación a todos los centros de trabajo de atmira. Queremos invitaros a que nos hagáis llegar sugerencias de medidas nuevas a implementar en este II Plan.

Y también...breve resumen de los permisos para aplicables en las próximas elecciones al Parlamento Europeo de este 9 de junio.

PERMISOS RETRIBUIDOS PARA LAS ELECCIONES EUROPEAS 9J

¿No sabes qué permisos puedes disfrutar para ir a votar el 9J, si te toca trabajar o si te toca en la mesa?

¿No sabes qué permisos tienes para la jornada electoral del 9J, tanto si te toca trabajar como si te toca en la mesa?

¡Nosotras te lo explicamos!

Reunión extraordinaria del Comité Intercentros de Decathlon por cierre del Almacén de Sevilla

• Reunidos telemáticamente el 23 de Mayo con un único punto en el orden del día: el cierre del almacén de Sevilla.

Descargar COMUNICADO (pdf)

Barcelona: Boletín de noticias mayo 2024

CCOO-Capgemini exigimos acciones para depurar responsabilidades en el pleno del Comité de empresa

Capgemini-Barcelona en cifras

ATC: Elevamos al Departamento de prevención problemáticas en las instalaciones

Próximo lanzamiento GTM

17M DIA CONTRA LGTBIFOBIA

17M Día Internacional contra la LGTBIfobia: #OrganizaTuOrgullo

Este año se conmemoran los 20 años desde que el Comité IDAHO consagró el 17 de mayo como el Día Internacional contra la Homofobia, la Transfobia y la Bifobia.

Manifiesto

Porque defender los derechos de las personas LGTBI+ es defender los valores universales de igualdad y dignidad.

Destacadas

EXCEDENCIAS, LICENCIAS, PERMISOS RETRIBUIDOS (III)

Os traemos un tercer y último bloque de permisos, excedencias y licencias (como continuación de comunicados anteriores) que tenemos a nuestra disposición y conviene conocer.

También os mostramos un gráfico con los grados de consanguinidad / afinidad, para que lo tengáis a mano, ya que siempre surgen dudas al respecto a la hora de hacer uso de los permisos.

NUEVAS MEDIDAS APROBADAS DE CONCILIACIÓN: EXCEDENCIAS, LICENCIAS, PERMISOS RETRIBUIDOS (II)

Os adelantamos las nuevas medidas recientemente aprobadas para la conciliación de la vida laboral, personal y familiar.

En una próxima ocasión os daremos más detalle del alcance de las medidas publicadas en el BOE.

Además, os traemos el segundo bloque de permisos, excedencias y licencias como continuación de un comunicado anterior, que tenemos a nuestra disposición y conviene conocer.

EXCEDENCIAS, LICENCIAS, PERMISOS RETRIBUIDOS, CONCILIACIÓN (I)

En esta ocasión.....
Queremos recordaros algunos de los permisos, en muchos casos retribuidos (no es necesario recuperar el tiempo), que tenemos a nuestra disposición y conviene conocer.

También os informamos de las licencias y excedencias que tenemos también en nuestro convenio.

Y Además... los permisos relacionados con las elecciones del 28 de Mayo.

DESCANSOS EN LA JORNADA LABORAL

En esta ocasión queremos recordaros que gracias al acuerdo del Registro Horario firmado por nuestra parte con la empresa allá por 2019, los descansos habituales realizados durante la jornada forman parte de la jornada laboral y no es necesario recuperarlos.

Además, abordamos el cada vez más creciente uso de la "neojerga" en inglés en nuestro sector, y en concreto en nuestra empresa, que en ocasiones resulta difícil de comprender.

Calendario de Traballo 2021

Vacacións estatais e por comunidade

Simuladores e utilidades

Simuladores e calculadoras laborais e sociais