CCOO BBVA - Qui som?

La Secció Sindical de CC.OO. en el BBVA, la formem tots els afiliats i afiliades a aquest sindicat, entre els quals hi ha 283 delegats i delegades procedents de tots els col·lectius que han constituït el BBVA (BBV, Exterior, Catalana, Caixa Postal, Comerç, Hipotecari, Alacant, Negocis Argentaria, Privança, Finança i Unnim).

Com primer sindicat del BBVA i del sector, gaudim d'una infraestructura (Responsables Territorials i Seccions Sindicals - Delegad@s de Prevención Territoriales y CESS) que ens permet arribar a totes les oficines i localitats, el que garanteix que puguem prestar-te assistència i recolçament en qualsevol lloc i moment.

Aquesta representació la conformem treballadors d'aquests bancs elegits per la plantilla en les passades eleccions sindicals, entre els quals estem tant tècnics com administratius, dones i homes, joves i veterans. Aquesta pluralitat ens permet no oblidar-nos de cap col·lectiu, i tenir en compte els seus drets i sensibilitats.

La presència d'una secció sindical forta i ben estructurada fa possible que la veu dels treballadors s'escolti i que els seus drets no puguin ser minvats.

Els canvis en el sector deguts als processos de fusions que donen lloc als plans de reducció de costos de les empreses, que tenen la seva concreció en la retallada de costos laborals, fan més urgent cada dia la necessitat d'estar afiliats a un sindicat, que estigui present en els fòrums on es discuteix la incidència d'aquests esdeveniments, i que tingui la capacitat de donar resposta a les situacions adverses per a la plantilla, de res serveix estar en organitzacions testimonials.

Pertànyer a un sindicat com CC.OO. a part de ser un dret constitucional és una garantia que els teus interessos, tant professionals com econòmics, estaran ben defensats.

CC.OO. està reconeguda com agent social pel govern, la patronal i els partits que conformen el parlament. En les passades eleccions sindicals CC.OO. vam obtenir en el sector més del 43% de
representació, el que ens converteix en l'únic sindicat amb possibilitat de signar convenis en solitari.

A més de la defensa dels teus drets en l'empresa, CC.OO. ofereix als seus afiliats una sèrie d'ofertes i serveis , avantatges que podràs gaudir amb la presentació del carnet d'afiliat en qualsevol de les nostres seus (assessorament jurídic, descomptes en establiments, residències d'estiu, habitatges de protecció oficial, etc.).

Els nostres senyals d'identitat:

Som un sindicat per a tota la plantilla, no creiem en els que només estan per a defensar a un col·lectiu, les discriminacions les fa l'empresa per al seu profit.

Som un sindicat per a tots els dies, no creiem en els que només apareixen quan és època electoral.

Som un sindicat per a totes les edats, si assessorem i defensem als prejubilables, també estem per a defensar i assessorar als llicenciats que contracten en precari.

Som un sindicat d'homes i dones, no estem d'acord amb la política de personal que discrimina a la dona tant en la seva contractació com en la seva promoció.

Som un sindicat solidari, no creiem en el corporativisme, que s'oblida que quan sortim al carrer també tenim drets, per això intervenim davant les diferents administracions per a aconseguir millores en la qualitat de la sanitat, l'ensenyament i els transports, treballant conjuntament amb les entitats cíviques en el desenvolupament dels valors de la pau, la solidaritat i l'ecologia.

Som un sindicat per a la defensa dels interessos dels treballadors, però que no es queda només aquí, oferim als nostres afiliats una extensa xarxa de serveis, que fan que la seva quota es vegi àmpliament compensada amb les prestacions.

Secció Sindical  CCOO BBVA

Algunos Iconos extraídos de Freepik (www.flaticon.com) licencia de CC 3.0 BY