La campanya va adreçada als usuaris i clients de les principals empreses de serveis del país: TELEFÒNICA, RENFE, REPSOL, ENDESA, GAS NATURAL, BANCS, AMENA-AUNA, VODAFONE, ADMINISTRACIÓ PÚBLICA, 010, 061, etc; per donar a conèixer que les treballadores i treballadors que atenen les trucades als serveis d'aquestes grans empreses no tenen cap relació laboral amb les mateixes. L'atenció al client es realitzen des d'empreses sub-contractades, i els seus treballadors realitzen aquests serveis de forma precària i amb baixos sous. Les empreses de telemàrqueting ofereixen els seus serveis a aquestes grans empreses a baixos costos, en detriment de les condicions laborals i de la qualitat i resolució del servei. Es valora més el nombre de trucades, i el major temps invertit en la resolució de les mateixes, que la qualitat i eficàcia del servei.
CCOO insisteix que el nou conveni ha de recollir un seguit de millores que dignifiquin el sector actualment precari i mal considerat. Aquestes millores passen per una limitació de la temporalitat, una pujada salarial justa, una garantia de la continuïtat laboral en els nombrosos canvis d'empreses dintre del sector i unes limitacions a la deslocalització en aquest tipus de serveis.
Segons manifesta la secretària general de l'Agrupació de Telemàrqueting de COMFIA-CCOO de Catalunya: Les mobilitzacions continuen perquè la patronal, tot i haver tornar a la taula de negociació després de lèxit de les aturades i de la vaga del passat 9 de juny, segueix sense acceptar canvis significatius davant els problemes de les seves treballadores i treballadors.
Hi ha prevista una nova reunió de la taula negociadora pel proper 22 de juliol. S'espera que la patronal s'impliqui de forma clara a arribar a un acord raonable. En cas contrari, els sindicats manifesten que es veuran obligats a convocar una nova tanda de mobilitzacions amb el propòsit que lempresariat valori la importància dels seus treballadors.
Barcelona, 20 de juliol de 2004
CCOO insisteix que el nou conveni ha de recollir un seguit de millores que dignifiquin el sector actualment precari i mal considerat. Aquestes millores passen per una limitació de la temporalitat, una pujada salarial justa, una garantia de la continuïtat laboral en els nombrosos canvis d'empreses dintre del sector i unes limitacions a la deslocalització en aquest tipus de serveis.
Segons manifesta la secretària general de l'Agrupació de Telemàrqueting de COMFIA-CCOO de Catalunya: Les mobilitzacions continuen perquè la patronal, tot i haver tornar a la taula de negociació després de lèxit de les aturades i de la vaga del passat 9 de juny, segueix sense acceptar canvis significatius davant els problemes de les seves treballadores i treballadors.
Hi ha prevista una nova reunió de la taula negociadora pel proper 22 de juliol. S'espera que la patronal s'impliqui de forma clara a arribar a un acord raonable. En cas contrari, els sindicats manifesten que es veuran obligats a convocar una nova tanda de mobilitzacions amb el propòsit que lempresariat valori la importància dels seus treballadors.
Barcelona, 20 de juliol de 2004