DENÚNCIES INTERPOSADES
- COSTAISA (Oficines i Despatxos): Denúncia per imposició de serveis mínims en vaga sense negociació.
- SOPRA (TIC): Denúncia no realització Pla d'Igualtat.
- SOPRA (TIC): Denúncia discriminació sindical.
- ASEPEYO (Mútues): Denúncia per Prevenció de Riscos Laborals.
- AIDE (Assegurances): Denúncia per excés de càrrega de treball.
- AIDE (Assegurances): Denúncia per no disposar de Pla de Formació.
- UNIT 4 (TIC): Denúncia per hores extres no registrades.
RESOLUCIONS
- DATEM (Contact Center): Sanció a l'empresa per no respectar temps entre trucades.
- ASEPEYO (Mútues): Resolució recurs d'alçada. Es ratifica sanció a l'empresa per discriminació.
- DATEM (Contact Center): Resolució recurs d'empresa a la sanció. Es ratifiquen en sanció per assetjament laboral.
- GRUPO CONSTANT (Oficines i Despatxos): Assistència en Inspecció de Treball.
- LOC TEAM (Oficines i Despatxos): Assistència en negociació en empresa.
- DATEM (Contact Center): Personació com part interessada en procediment sancionador.
- KONECTA BTO (Contact Center): Assistència a Inspecció de Treball.