Vaga en AB Servicios Selecta España

• La vaga indefinida en l'empresa Selecta es manté, després de la mediació al SIMA sense acord, motivat per la falta d'avanços en la negociació del nou Conveni Col·lectiu.

En la mediació, celebrada el 12 de juny en el servei de mediació i arbitratge (SIMA), es va tornar a evidenciar la falta d'interès de la direcció de l'empresa per intentar desbloquejar la negociació del conveni. La part sindical plantegem a l'empresa diverses propostes que, si haguessin estat acceptades, s'hi hauria desconvocada la vaga i donar continuïtat a la negociació del conveni per a poder aconseguir un acord.

Tal com és pràctica habitual de l'empresa, aquesta va tornar a mostrar la seva falta d'interès per avançar en la negociació, per la qual cosa la mediació va acabar SENSE ACORD.

Per aquesta raó, la vaga indefinida, convocada per CCOO i UGT, es manté, iniciant-se el dia 24 de juny.

Des de CCOO fem una crida a totes les persones treballadores de l'empresa AB Selecta Espanya i de Servecave a secundar la vaga per a millorar el conveni col·lectiu.