Archivado en Acuerdos, Comunicados, plan de igualdad

Signat el III Pla d'igualtat en Mc Donalds SAU

• El 17 juny, després de diversos mesos de negociació, amb majoria de representació de CCOO en l'empresa, signem el III Pla d'igualtat en McDonald's SAU.

Este artículo se publicó originalmente en PAIS VALENCIANO (Servicios CCOO País Valencià) ,

pdf print pmail

Des de CCOO valorem molt positivament l'acord aconseguit que suposa un avanç respecte als anteriors plans, la qual cosa garantirà que es continuen aplicant mesures per a aconseguir una igualtat real i millors condicions de treball.

Algunes de les mesures que es començaran a aplicar després de la signatura:

• El nostre objectiu és reduir la parcialitat no voluntària: S'informarà a les persones amb jornada a temps parcial de les vacants a temps complet.
  • Quin ús fer de les mesures de conciliació perquè no et penalitze per a promocionar en l'empresa: Assegurar que les persones que s'hagen acollit a mesures de conciliació tinguen les mateixes possibilitats de promoció que la resta de plantilla.
  • Mesures per a conciliar: Establir l'adaptació d'horaris per a les persones treballadores amb menors a càrrec, en el període d'adaptació del primer any de guarderia i primer any d'Educació Infantil.
  • Fomentar la conciliació corresponsable: Permís retribuït per a acompanyar a la parella a classes de preparació al part i exàmens prenatals. Igualment, es crea un permís retribuït pel temps necessari tant per a la persona que se sotmeta a tècniques de reproducció assistida, com per al cas que la persona treballadora siga l'acompanyant.
  • Corregir la menor representació de dones: Fomentar la contractació i/o promoció interna de dones en les àrees o llocs en els quals estiga menys representada.
  • Transparència en els salaris: Anualment es farà lliurament a la Comissió de Seguiment del registre retributiu que continga el desglossament de cada concepte salarial i extrasalarials, diferenciat per sexe, per a garantir que no hi haja discriminació per raó de sexe.
  • Tolerància zero a la violència contra les dones: Es crea un protocol amb drets i ajudes per a les dones que siguen víctimes de violència de gènere, i aquest s’ha de donar a conéixer a la plantilla.

Per ampliar la informació podeu contactar amb les delegades i els delegats de CCOO en els vostres centres de treball o en aquest correu.

CCOO Servicios es un sindicato, es Comisiones Obreras en los sectores de Comercio, Financiero, administrativo, de las TIC, Hostelería, Contact-center, Oficinas, Turismo... Leer más