Archivado en Convenio Empresa, Comunicados convenio

Desconvocada la vaga indefinida que tenia previst el seu inici per al 24 de juny.

ACORD EN MATÈRIA SALARIAL EN AB SERVICIOS SELECTA

En la reunió celebrada avui, dia 21 de juny al SIMA, CCOO hem aconseguit un acord.

Este artículo se publicó originalmente en CATALUNYA (CCOO Serveis Catalunya) , GIRONA (Sindicat Intercomarcal de CCOO Serveis Comarques Gironines) , TARRAGONA (Serveis CCOO Tarragona) , LLEIDA (Serveis CCOO Terres de Lleida) , VOCC-CATC (Serveis CCOO Vallès Occidental - Catalunya Central) , VORMAROS (Serveis CCOO Vallès Oriental - Maresme - Osona) ,

pdf print pmail

L'acord d'increment salarial contempla els següents termes:

• Pujada salarial 2024: S'incrementarà amb efectes d'1 de juliol de 2024 un 3% sobre les taules salarials a gener de 2024 (ja incrementades un 1% al gener d'enguany).
  • Les persones treballadores rebran el gener de 2025 una gratificació de 300€ bruts.
  • Pujada salarial 2025: IPC + 1,5%
  • Pujada salarial 2026: IPC + 1.5%
  • Pujada salarial 2027: IPC + 1.5%
  • Pujada salarial 2028: IPC + 1.5%
  • Pujada salarial 2029: IPC + 1.5%
  • Es reprendrà la negociació del conveni el pròxim dia 26 de juny, establint un calendari de reunions.
  • Igualment, hem acordat que, per a ajudar en la negociació del conveni hi haurà, un mediador del SIMA.

Valorem l'acord entenent que hem realitzat un exercici de responsabilitat assegurant que les persones treballadores tinguin un increment salarial per sobre de l'IPC, la qual cosa els garanteix guanyar poder adquisitiu els pròxims anys

Infórmate

Síguenos en Telegram