Archivado en

Primeira reunión da negociación do XIX Convenio TIC. CCOO presentamos a nosa proposta

convenio TIC

Hoxe, 30 de maio de 2024, tivo lugar a primeira reunión da mesa negociadora do XIX Convenio de Consultoría, Tecnoloxías da Información, Estudos de Mercado e da Opinión Pública.

Desde CCOO presentamos á mesa unha proposta de negociación organizada en dúas fases:

Primeira fase: Negociación Táboas Salariais

1. Táboas salariais. Incremento mínimo dunha porcentaxe acumulada de 2 díxitos.

2. Eliminación do Artigo 7 do Convenio “Compensación e Absorción de condicións económicas”.

3. Inclusión dunha cláusula de revisión salarial vinculada ao IPC.

4. Eliminación do último nivel de cada área profesional.

5. Vixencia do Convenio de 3 anos.

Segunda fase: Resto de temas importantes:

1. Gardas, quendas e dispoñibilidades.

2. Nocturnidade, traballo en fins de semana e festivos e intervencións.

3. Actualización dos importes de:

a. Teletraballo

b. Quilometraxe.

4. Dietas: actualización dos importes e regulación. 5. Definición dos diferentes grupos e niveis de todas as áreas do Convenio. 6. Adecuación do texto á lexislación actual en todos os ámbitos: a. Igualdade, conciliación… b. Saúde laboral…

Por que razón CCOO propón realizar a negociación en dúas fases?

O noso obxectivo é ter un novo convenio o próximo 1 de xaneiro de 2025. Cada ano co Convenio expirado supón unha perda de poder adquisitivo especialmente grave para os salarios máis baixos.

Para conseguir este obxectivo, é necesario que as empresas inclúan no orzamento de 2025 un incremento de custos salariais antes do 30 de xuño (ou do 30 de setembro) de 2024.

Prioridade

Queremos dar prioridade aos incrementos salariais sendo fundamental que estes cheguen a todas as persoas que traballamos no sector. Como todos sabemos, a cláusula de compensación e absorción impide que a maior parte do Sector perciba os incrementos pactados e isto non pode continuar así.

Resultados extraordinarios

En CCOO temos claro que, no escenario actual de resultados extraordinarios ano tras ano, cun incremento de remuneración ao accionario das empresas do IBEX35 do 46% (moitas delas vinculadas ao sector TIC), este convenio debe garantir unha repartición xusta da riqueza xerada. Non pode ser que os verdadeiros artífices dos inxentes beneficios do sector perdan poder adquisitivo ano tras ano.

Informarvos, por último, que se acordou como data da próxima reunión o 24 de xuño.

Seguiremos informando.