Archivado en Comunicats

L’ACORD : BAIXES INCENTIVADES

Comunicat Caixa Tarragona

Qualsevol empleat/da de la plantilla, podrà acollir-se voluntàriament al pla de baixes incentivades excepte els empleats/des que poden accedir a la prejubilació i els empleats/des en excedència voluntària.

Les alternatives disponibles són:


Este artículo se publicó originalmente en


pdf print pmail

Les alternatives disponibles són:

1.  Indemnització, en mensualitats brutes,  dels següents imports, en funció de l’antiguitat a la data de l’extinció del contracte:

- De 0 a 3 anys : 12 mensualitats del salari fix brut
- Més de 3 anys i fins a 12 anys : 24 mensualitats del salari fix brut
- Més de 12 anys : 30 mensualitats del salari fix brut

2.  90% del salari fix net mensual durant 36 mesos, del qual es descomptaran la prestació contributiva de l’atur. Si durant aquest termini de 36 mesos l’empleat/da s’incorporés al mercat laboral, la quantitat que li restés per cobrar li seria abonada mitjançant el pagament d’una quantitat a tant alçat.

3.  Suspensió del contracte per un període de 4 anys, percebent anualment un 25% de la retribució bruta fixa anual. Si durant aquest període de 4 anys, o una vegada finalitzat el mateix, l’entitat no els ofereix la seva reincorporació, es rebrà una indemnització bruta, en funció de l’antiguitat a la data de la suspensió, que serà la següent:

- Menys de 6 anys : 6 mensualitats de salari fix brut
- 6 o més anys: 9 mensualitats de salari fix brut

Els empleats/des que s’acullin a les baixes incentivades i tinguin operacions de finançament amb l’entitat podran mantenir les mateixes condicions durant 5 anys. Passats aquests període el tipus d’interès serà Euribor + 0,50 o l’interès previst per l’operació si aquest fos superior.

En el cas de finançament per compra d’habitatge, pels empleats/des Caixa Catalunya, s’ampliarà la garantia hipotecària fins el 100% del capital pendent d’amortització, assumint l’Entitat els costos de l’esmentada transformació.

La nova Entitat estudiarà les necessitats de refinançament que l’empleat/da pugui tenir per facilitar el puntual pagament del seus compromisos.

REDUCCIÓ DE JORNADA

Reducció de jornada, fins a dos anys,  per un mínim del 33% i fins un màxim del 50% amb reducció proporcional del seu salari. També es podran acollir, sempre que sigui compatible amb les necessitats organitzatives de l’entitat, a la suspensió del contracte per setmanes senceres durant els propers 4 anys, fins un número màxim de 720 dies de suspensió, rebent l’atur durant el temps de suspensió. Al final del període de suspensió l’empleat/da tornarà al règim de jornada complerta.

15-03-2010

Veure en PDF




Infórmate

CCOO Servicios es un sindicato, es Comisiones Obreras en los sectores de Comercio, Financiero, administrativo, de las TIC, Hostelería, Contact-center, Oficinas, Turismo... Leer más


Síguenos en Telegram

Dónde estamos


OFICINAS CENTRALES
C/ Albasanz, 3 1º Planta
28037 Madrid
Tel: 91 540 92 82
Asesoría Madrid 91 536 51 63-64
Otras Comunidades
Fax: 91 559 71 96
Email: contacta@servicios.ccoo.es