Archivado en Comunicats

17 de Maig – KM. 0

Comunicat Caixa Tarragona

Avui dia 17 a la tarda es celebren de manera simultània les Assemblees Generals a cadascuna de les tres caixes implicades en la fusió. A les 18 h. entraran a les respectives seus Caixa Catalunya, Caixa Manresa i Caixa Tarragona i en sortirem essent una sola Caixa.


Este artículo se publicó originalmente en


pdf print pmail

No hi ha dubte que és un moment històric i en aquest nou camí, CCOO volem renovar el nostre compromís amb tots els companys i companyes que conformarem aquesta nova entitat, defensant els aspectes laborals i socials com hem vingut fent fins ara.

Igual que al llarg de tot el procés negociador de l’acord laboral d’integració, continuarem apostant per liderar i mantenir la unitat i el consens entre les forces sindicals davant els importants reptes que ens esperen en el futur . Malgrat els entrebancs, l’erosió i el desgast a què alguns ens han volgut sotmetre, seguirem posant per davant la millor defensa dels drets de la plantilla.

És igualment la nostra responsabilitat, com a sindicat majoritari també a la nova entitat, garantir que la caixa que neix desenvolupi el paper social que li correspon.

Agraïm un cop més la força que ens doneu els 3.000 afiliats/des que dipositeu la vostra confiança en el nostre projecte sindical.

En aquest nou període més que mai, som al vostre servei i al vostre costat.

Veure en PDF

Infórmate

CCOO Servicios es un sindicato, es Comisiones Obreras en los sectores de Comercio, Financiero, administrativo, de las TIC, Hostelería, Contact-center, Oficinas, Turismo... Leer más


Síguenos en Telegram

Dónde estamos


OFICINAS CENTRALES
C/ Albasanz, 3 1º Planta
28037 Madrid
Tel: 91 540 92 82
Asesoría Madrid 91 536 51 63-64
Otras Comunidades
Fax: 91 559 71 96
Email: contacta@servicios.ccoo.es