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Empleats amb baix rendiment a Banc Sabadell
La resposta de RRHH a la nostre carta del 19 de juliol
12-08-11 A continuació transcrivim la resposta del Director de RRHH, senyor Vela, a la nostra carta demanant explicacions sobre la campanya que han posat en marxa per a empleats definits per l'empresa com "baix rendiment".
(PDF:Cat) Empleats amb baix rendiment |
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A continuació transcrivim la resposta del Director
de RRHH, senyor Vela, a la nostra carta demanant explicacions sobre la campanya
que han posat en marxa per a empleats definits per l'empresa com "baix
rendiment". Com veureu, no respon a cap de les qüestions concretes sobre els recursos i/o eines que es posaran a disposició de la suposada gestió per millorar el rendiment d'aquestes persones. En tot cas, sí s'afirma que la intenció és "ajudar i reforçar" i que "no hi ha altra intenció". En conseqüència, com no tenim per què dubtar de les afirmacions escrites del Director de RRHH hem d'entendre que es tracta d'una acció de millora de la gestió. En qualsevol cas, ens mantindrem alerta al respecte, pel que us agrairem que ens informeu de qualsevol situació anòmala o allunyada de l'explicat pel senyor Vela. "Ciertamente gestión diferenciada de los empleados de bajo desempeño, se enmarca dentro de las políticas de Recursos Humanos del Banco, o sea en intentar reforzar las áreas a mejorar de los empleados en cuestión, por tanto quiero destacarte que en este proceso la intención principal de la entidad es la de ayudar y reforzar. |
Es evidente que esto comporta en primer lugar, hacer consciente al propio empleado cuales son sus áreas de mejora y por tanto en las que se debe trabajar, para ocupar su puesto de trabajo actual con la máxima amplitud posible. El objetivo de esta acción no es otro que el acompañamiento en el desarrollo profesional, para que la calidad de la función de nuestros empleados sea la optima, por tanto lo que busca este programa es básicamente acompañar, recuperar y ayudar a aquellos empleados que tienen mas dificultades en desarrollar correctamente su puesto de trabajo, enmarcado dentro de una optimización de los recursos de cada territorial. No hay otra intención que la relatada, si bien es cierto que toda acción necesita por parte del empleado no solo de la aptitud, en la que nuestro esfuerzo será incansable y adecuado a la necesidad del empleado, sino de la actitud cuya potestad de cambiarla la tiene el propio empleado."
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