Archivado en Comunicats
SORPRESA !!
En un món de retallades, el grup BMN sapunta a la moda, i com un "govern" contemporani practica les reduccions, restriccions, supressions, tancaments... (despeses, oficines...). Ara ja només els hi quedava incomplir els compromisos als que han arribat amb els treballadors i treballadores.
En un món de retallades, el grup BMN sapunta a la moda, i com un "govern" contemporani practica les reduccions, restriccions, supressions, tancaments... (despeses, oficines...). Ara ja només els hi quedava incomplir els compromisos als que han arribat amb els treballadors i treballadores.
1. El resultat més immediat daquesta estratègia, és que allà on shavien compromès que pagarien els incentius per la venda dimmobles aquest mes doctubre, ja han faltat a la seva paraula. Potser es cobrarà novembre, però hem exigit que no es demori el pagament duns diners que bona part de la plantilla espera ja fa molts mesos.
2. Els Delegats recentment nomenats al juliol, però exercint les responsabilitats des de gener, han cobrat ladequació a salari Conveni del nivell V, però tampoc han cobrat endarreriments. CCOO hem reclamat a la Direcció de BMN que els abonin amb caràcter retroactiu. Falta encara la resta del complement personal que fins ara shavia pagat.
3. El viatge dincentius, que és lúnica "retribució" variable que rebien els empleats i empleades pels objectius doficina, va ser dotada als balanços de CEP. Aquests diners sembla que han estat una troballa per als gestors de BMN i que, lluny de voler destinar-los a qui anaven inicialment, els aprofitaran qui sap per què. Què no cobren variable a les altres caixes? No volem ser menys. CCOO posarem sobre la taula a la mesa de negociació lequiparació de les retribucions variables de tota la plantilla de BMN.
Recordem aquell viatge llampec a Madrid de lex Director General de Caixa Penedès (avui President) per reclamar aquest incentiu i el resultat de la seva gestió. Malament i a destemps.
4. Una última retallada és que sembla ser que tampoc tindrem Lot de Nadal, que també estava dotat en balanços i que volen destinar-los a la malmesa economia del grup. I com sempre el que rep és el treballador i treballadora. Si tot depèn del que costa un lot de Nadal anem arreglats.
I tot això mentre només sentim a parlar dels "salaris" de lalta Direcció en tots els mitjans de comunicació. Perquè no es deixen estar de romanços i comencen a fer efectiu aquells compromisos que agafen per a una plantilla que amb tant desforç fan rutllar lentitat?
HEM RECLAMAT ENDARRERIMENTS, INCENTIUS I TOT ALLÒ QUE SESTAN DEIXANT PEL CAMÍ, NEGOCIANT PRIMER I SI SESCAU AMB ACCIONS LEGALS. |