Archivado en Comunicats, Ocupacio, socio economic
COMFIA-CCOO segueix mobilitzant-se per exigir a BMN que retiri la proposta de reestructuració desproporcionada i injusta per a la plantilla
Banc Mare Nostrum
Dimecres 14 de març continuen les mobilitzacions al grup BMN davant limmobilisme de la direcció per reconduir les mesures per a la segona reestructuració, la plantilla de BMN intensifica les mobilitzacions a tots els territoris on està present.
COMFIA-CCOO exigeix a BMN que retiri la seva proposta de reestructuració, ja que la considera absolutament desproporcionada i injusta, que posa tot el seu pes a les espatlles de la plantilla i està basada en acomiadaments indiscriminats i una retallada de les condicions laborals abusives.
En resposta a limmobilisme per part de la Direcció de BMN, tota la plantilla està convocada a una aturada de 10 minuts dimecres a les 11:00 del matí. Aquesta aturada de protesta es convoca a la totalitat dels Serveis Centrals i oficines que el grup BMN té a lestat espanyol.
A Barcelona a més delegats sindicals es concentraran a les portes de loficina principal de Barcelona de Caixa Penedès, a lAvinguda Diagonal, 456, on es llegirà el manifest de rebuig.
A Vilafranca del Penedès, com cada dimecres des del 28 de febrer, els empleats i empleades de ledifici de la Font del Cuscó,11 al Polígon de Mercaderies tornaran a manifestar-se 10 minuts davant la porta de les instal·lacions.
COMFIA-CCOO Catalunya