Archivado en Comunicats, Salut Laboral
MIGRACIÓ INFORMÀTICA? NO GRÀCIES
Secció Sindical Estatal Grup BMN
La integració a BMN té un protagonista aquestes últimes setmanes, la nova plataforma informàtica que sestà installant als diferents territoris i que en comptes de facilitar-nos la tasca sembla que ens vulguin posar pals a les rodes.
La integració a BMN té un protagonista aquestes últimes setmanes, la nova plataforma informàtica que sestà installant als diferents territoris i que en comptes de facilitar-nos la tasca sembla que ens vulguin posar pals a les rodes.
La migració va començar a Madrid, banc de proves que va posar en evidència moltíssimes carències del terminal financer i importants conseqüències en la relació banc-client. Però quan es va iniciar la migració a les terminals de CajaGranada, lespiral dincidències tècniques i les queixes de la clientela, sobrepassen la línia vermella del que és acceptable.
Lacumulació de problemes tècnics a Andalusia, amb dispensadors que no han funcionat durant dies i caixers automàtics fora de servei, porten a la clientela a suportar cues interminables que, afegit a un programa informàtic gens intuïtiu, lent i que torna a generar paper, estan acabant amb la paciència de molts clients.
I si a tot això sumem que el Contact Center està infradotat per la quantitat dincidències diàries que sorgeixen, ens trobem en un collapse operatiu total. Els SSCC no donen abast, fet que va en detriment de solucionar problemes per a una clientela que ja està farta de que la maregin.
Algú de la Direcció sha parat a pensar de la conveniència daquesta integració? I de les conseqüències en la salut dels treballadors i treballadores? Pensen amb la clientela?
La resposta és obvia. Lelecció de la plataforma informàtica ha estat una decisió en primer lloc política (així va el país) i en segon lloc i a ligual que ha passat amb lempresa que confecciona les nòmines, escullen la més barata, i que acostuma a sortir molt cara després.
Per això des de CCOO exigim a aquesta Direcció que aturi temporalment aquest procés abans del da 16 de juliol (data de la seva aplicació a Penedès):
-
Fins que els problemes tècnics que encara ara sarrosseguen siguin solucionats i evitar que succeeixin a Penedès.
-
Que es compensi a les plantilles tant de SSCC com de la xarxa els sobreesforços que els caps dÀrea, caps de zona i Territorials ens exigeixen, sense importar-los el més mínim si la plataforma va bé o no. Les hores de més shan de pagar per Conveni.
-
Just abans de les vacances destiu, aquesta migració no és ja inapropiada, si no que és irresponsable.
Si la Direcció segueix en el seu pla de migració, menystenint la realitat de lentorn, la plantilla i els clients:
|
Traslladem a la Direcció el neguit i desencís de la plantilla. CCOO, com sempre, serem al teu costat per a tot allò que necessitis consultar.