Archivado en Comunicats
III Reestructuració n. 4
Secció Sindical Estatal Grup BMN
ÈXIT ROTUND DE LA PRIMERA MOBILITZACIÓ A BMN CONTRA LA PROPOSTA DE LA DIRECCIÓ.
Andalusia, Múrcia, Llevant, Madrid, Catalunya, Balears els treballadors i treballadores de BMN han secundat de forma contundent la primera de les mobilitzacions a les quals tots i totes estem convocats per dir NO als acomiadaments a BMN.
Però això no acaba aquí, hem de mantenir-nos ferms en el nostre objectiu de rebutjar de forma unànime aquesta salvatjada. I per a això:
PRÒXIMA CONVOCATÒRIA:
CONCENTRACIONS DE TREBALLADORS I TREBALLADORES /FAMILIARS
DIMECRES 8 (19:00)
-
Múrcia: Seu Central (Gran Vía,23).. ...19:00
-
Palma: (Oficina 2088-Aragó, 20) .....19:00
-
Granada: (Puerta Real, oficina 001 Edif. Costales) ...19:00
-
Sevilla: Plaza de San Francisco, oficina 191) .....19:00
SEGUEIXEN LES NEGOCIACIONS.
Avui dia 7 té lloc una nova reunió de la Mesa de Negociació d'aquesta 3a reestructuració. La resposta sindical que vam donar la passada setmana rebutjant frontalment una proposta basada en lacomiadament de 1163 persones i la rebaixa radical de les condicions laborals, hauria de fer veure a la Direcció que aquest no és el camí a seguir.
Informarem amb detall del desenvolupament de la mateixa.
MOBILITZAT. ÉS A LES TEVES MANS FER-NOS RESPECTAR.