Archivado en Comunicats, Ocupacio
Per la defensa dels nostres drets a Banc Sabadell
I després de la mobilització
16-12-2013 No s'ha fet esperar un canvi, que valorem de forma positiva, i que ha possibilitat assolir per a aquest company un acord satisfactori. Esperem no haver d'enfrontar-nos de nou a aquests tipus de situacions, per poder restablir la confiança perduda de la plantilla en la Direcció.
Per la defensa dels nostres drets
Fa setmanes que des de CCOO venim informant de la necessitat d'afrontar un canvi en les polítiques laborals per part de la Direcció del Banc.
Les mobilitzacions de la setmana passada són una mostra del nostre compromís amb la plantilla de Banc Sabadell, (Veure vídeo), davant de situacions crítiques i algunes de difícil justificació. L'acomiadament del nostre company Josep Maria no podia quedar silenciat i així us ho vam explicar.
No s'ha fet esperar un canvi, que valorem de forma positiva, i que ha possibilitat assolir per a aquest company un acord satisfactori. Esperem no haver d'enfrontar-nos de nou a aquests tipus de situacions, per poder restablir així la confiança perduda de la plantilla en la Direcció. Si no fos així, CCOO actuarà un altre cop amb la contundència necessària, estant atents perquè aquests acomiadaments, fruit d'una aplicació extrema i arbitrària de la normativa, siguin eliminats completament.
El nostre compromís no s'acaba aquí. CCOO continuarem treballant amb tenacitat i professionalitat, per donar resposta als problemes que ens afecten, com a treballadors de la xarxa i dels centres corporatius de Banc Sabadell (prolongacions de jornada, pressions, prevenció i salut laboral, formació...), i també com a ciutadans (retallades, educació, pensions, negociació col·lectiva...).
CCOO estem sempre al teu costat. Si ens necessites, també.