Archivado en Comunicats
REUNIÓ CANAL 3
K3
El día d'ahir 20 d'octubre 2015. Es reuneix l'Empresa amb la Comissió Permanent de Coordinació amb l'únic punt del día tractat Canal 3. L'Empresa inicia la reunió donant explicació als punts demanats en l'anterior reunió per la RLT, tals com:
El día d'ahir 20 d'octubre 2015. Es reuneix l'Empresa amb la Comissió Permanent de Coordinació amb l'únic punt del día tractat Canal 3. L'Empresa inicia la reunió donant explicació als punts demanats en l'anterior reunió per la RLT, tals com:
Límit de creixements 150%
Penalització per incobrables derivats per un concurs de creditors.
Sistema de retribució
Condicions Top i cotxes
Cartera de Clients
Màrketing
Ràppels
Des de CCOO entenem que el sostre salarial que existeix en el 150% és contra natural, l'Empresa ho justifica per que no existeix històric i com una manera d'equilibrar i donar estabilitat a les variacions que poden resultar de les vendes durant l'any.
L?Empresa preveu que en futur es puguin ajustar els creixements i aquest màxim salarial pugui acabar variant.
Referent a la penalització per incobrables per concurs de creditors l'Empresa fa aclariment que es procedeix de la mateixa manera que es fa al Canal 2, encara que en el cas del Canal 3 a més a més de desaparèixer l'objectiu de vendes també desapareix el de MB.
En el punt sistema de retribució CCOO manifestem la nostra inquietut i considerem del tot injusta tant els criteris poc clars de fixació d'objectius com el sistema d'entrevistes, que deixen al venedor de K3 en un desaventatge, veient-se obligat a una negociació en la que està en joc ni més ni menys que el salari de tot un any. Sol·licitem que els venedors disposin de més información i amb major anterioritat sobre criteris per l'aplicació d'objectius i salaris, saber quina serà la proporcionalitat d'increment d'objectiu i increment salarial.
Amb referència a les condicions Top i Cotxes, l'Empresa accedeix a estudiar la possibilitat d'aconseguir el cotxe i el nivell Top segons el MB i no únicament per les vendes. Degit a la importancia en facturació d'alguns clients del perfil K3 hem sol·licitat per major estabilitat i garantía que pugui amortir posibles pèrdues de cotxe o categoría Top per causes alienes al venedor, com per exemple retalls de zona.
Hem sol·licitat per més agilitat i amb l'afany de trasladar tots aquells assumptes del K3 que a día d'avui preocupen a la Xarxa de Vendes de dit canal que en la propera reunió assisteixin els Directors del K3 amb l'objecte de crear una comissió de treball entre ambdós on tractar més directament tots els temes i les seves posibles vies de solución.
L'Empresa informa que els canvis de clients es duen a terme una vegada a l'any.
Respecte al Marketing traslladem a l'Empresa la importancia d'una estrategia propia del Canal 3 i aquesta valora positivament la seva creació i ens informa de que s'està treballant en aquest tema.
Rera la nostra petició l'Empresa procedirà a partir del 2016 a incorporar les condicions pròpies del Canal 3 al Manual del Venedor de condicions laborals de Würth España.