Archivado en Inspecció de Treball

INSPECCIÓ DE TREBALL
Resum d'actuacions a Inspecció de Treball (Juliol 2018)
DENÚNCIES INTERPOSADES
- SITEL (Contact Center): Temes varios prevenció i falta de documentació.
- SELLBYTEL (Contact Center): Contractació d'obra i servei irregular.
- DXC CONSULTORIA Y APLICACIONES (TIC): Subrogació irregular.
- CLIENT TO CLIENT (Contact Center): Reclamació per falta d'informació al TLC.
- COMDATA GROUP (Contact Center): No es disposa de sala sindical.
- COMDATA GROUP (Contact Center): No es dona el bonus a les delegades sindicals.
- OVERTOP PROJECTS (Contact Center): L'empresa no negocia el Pla d'Igualtat.
- OVERTOP PROJECTS (Contact Center): L'empresa no facilita informació a la Secció Sindical.
- SOGETI (TIC): L'empresa no facilita informació a la Secció Sindical.
- ASEPEYO (Mutuas): L'empresa no abona el plusos.
- OVERTOP PROJECTS (Contact Center): Denúncia en Inspecció de Guàrdia per altes temperatures en el treball.
RESOLUCIONS
- SOPRA (TIC): Favorable. Sanciona a l'empresa per no facilitar llista de distribució a la Secció Sindical.
- ES CONSULTORIA Y APLICACIONES (TIC): Favorable. Resolució de recurs d'alça imposant multa a l'empresa per cessió il·legal de treballadors.
- CLIENT TO CLIENT (Contact Center ): Acord en el TLC.
- CLIENT TO CLIENT (Contact Center): Acord en Inspecció de Treball.
- DIGITEX (Contact Center): Favorable. Sanció a l'empresa per acomiadaments il·legals.
- ASEPEYO (Mútues): Presentació d'escrit d'al·legacions en el Departament de Treball.
- COSTAISA (Oficines i Despatxos): Assistència a Inspecció de Treball.
- ILUNION / SERTEL (Contact Center): Assistència a Inspecció de Treball.
- INET (TIC): Assistència a Inspecció de Treball.
- MULTIASISTENCIA (Oficines i Despatxos): Assistència a Inspecció de Treball.
- CLIENT TO CLIENT (Contact Center): Assistència a TLC.
- MULTIASISTENCIA (Oficines i Despatxos): Assistència a Inspecció de Treball.
- CLIENT TO CLIENT (Contact Center): Assistència a Inspecció de Treball.
- DATEM (Contact Center): Assistència a Inspecció de Treball.
- DIGITEX (Contact Center): Presentació de personació en expedient sancionador.
- INET (TIC): Assistència a Inspecció de Treball.
