Archivado en Inspecció de Treball

INSPECCIÓ DE TREBALL
Resum d'actuacions a Inspecció de Treball (Setembre 2018)
DENÚNCIES INTERPOSADES
- GRUPO CONSTANT (Oficines i Despatxos): Denúncia per persecució sindical.
- ES OUTSOURCING (TIC): Denúncia per acomiadar sense finiquit.
- SERVINFORM (Contact Center): Presentació conflicte col·lectiu (incentius art. 50 conveni col·lectiu).
RESOLUCIONS
- SOPRA (TIC): Sancionen a l'empresa per no donar un local per la secció sindical.
- SERVINFORM (Contact Center): Arxiu per existir causa judicial.
- CLIENT TO CLIENT (Contact Center): Arxiu per acord amb l'empresa.
- DXC PROCESOS DE NEGOCIO (Contact Center): Resolució recurs amb sanció a l'empresa.
- SERVIPREIN (Prevenció): Resolució TLC amb acord sobre endarreriments.
- QUALYTEL TELESERVICE (Contact Center): Arxiu en lliurar l'empresa la documentació de l'art. 64.
- QUALYTEL TELESERVICE (Contact Center): Arxiu expedient. Remeten al jutjat reclamació protocol contra l'assetjament.
- MULTIASISTENCIA (Oficines i Despatxos): Distribució irregular il·legal. Ens donen la raó però ens remeten al TLC.
- DXC CONSULTORIA (TIC): Assistència a Inspecció de Treball.
- DIGITEX (Contact Center): Personació com a part interessada en procediment sancionador.
- EMERGIA (Contact Center): Assessorament i realització de diversos escrits per acomiadaments fi d'obra.
- DIGITEX (Contact Center): Oposició al recurs presentat per l'empresa.
- EFEDOS (TIC): Reclamacions de categoria.

Artículos más leídos hoy