Archivado en Inspecció de Treball

INSPECCIÓ DE TREBALL
Resum d'actuacions a Inspecció de Treball (Octubre 2018)
DENÚNCIES INTERPOSADES
- ASEPEYO (Mútues): Denúncia cotitzacions socials irregulars en reducció de jornada.
- EMERGIA (Contact Center): Denúncia falta documentació i modificació unilateral del calendari laboral.
- MASET (Contact Center): Denúncia per falta de mesures de prevenció.
RESOLUCIONS
- MULTIASISTENCIA (Oficines i Despatxos): Favorable. La distribució irregular no s'aplica adequadament remeten al TLC.
- DXC OUTSOURCING (TIC): Favorable. L'empresa no pot realitzar modificacions d'horari mitjançant el calendari laboral.
- DXC PROCESOS DE NEGOCIO (Contact Center): Favorable. L'empresa no pot realitzar revisió mèdica sense consentiment dels treballadors.
- DXC OUTSOURCING (TIC): Favorable. Es requereix a l'empresa a l'entrega de documentació d'hores extres.
- BOSCH SERVICE SOLUTIONS (Contact Center): Favorable. L'empresa entrega els contractes mercantils.
- ASEPEYO (Mútues): Favorable. L'empresa recorre però ens oposem i ens donen la raó ratificant la sanció.
- ILUNION CONTACT CENTER (Contact Center): Favorable. Es remet a conciliació en TLC o via judicial.
- ICAR (TIC): Assistència a Inspecció de Treball.
- SERVINFORM (Contact Center): Assistència a TLC.
- DATEM (Contact Center): Assistència a Inspecció de Treball.
- DIGITEX (Contact Center): Assistència a Inspecció de Treball.
- DATEM (Contact Center): Assistència a Inspecció de Treball.
- SOPRA (TIC): Assistència a Inspecció de Treball.
- ASPY (Serveis Prevenció): Assistència a Inspecció de Treball.
- DATEM (Contact Center): Assistència a Inspecció de Treball.
