Archivado en Inspecció de Treball

INSPECCIÓ DE TREBALL

Resum d'actuacions a Inspecció de Treball (Octubre 2018)


Este artículo se publicó originalmente en serveistecnics (Agrupació Serveis Tècnics Catalunya) ,


pdf print pmail

DENÚNCIES INTERPOSADES
  • ASEPEYO (Mútues): Denúncia cotitzacions socials irregulars en reducció de jornada.
  • EMERGIA (Contact Center): Denúncia falta documentació i modificació unilateral del calendari laboral.
  • MASET (Contact Center): Denúncia per falta de mesures de prevenció.
RESOLUCIONS
  • MULTIASISTENCIA (Oficines i Despatxos): Favorable. La distribució irregular no s'aplica adequadament remeten al TLC.
  • DXC OUTSOURCING  (TIC): Favorable. L'empresa no pot realitzar modificacions d'horari mitjançant el calendari laboral.
  • DXC PROCESOS DE NEGOCIO (Contact Center): Favorable. L'empresa no pot realitzar revisió mèdica sense consentiment dels treballadors.
  • DXC OUTSOURCING (TIC): Favorable. Es requereix a l'empresa a l'entrega de documentació d'hores extres.
  • BOSCH SERVICE SOLUTIONS (Contact Center): Favorable. L'empresa entrega els contractes mercantils.
  • ASEPEYO (Mútues): Favorable. L'empresa recorre però ens oposem i ens donen la raó ratificant la sanció. 
  • ILUNION CONTACT CENTER (Contact Center): Favorable. Es remet a conciliació en TLC o via judicial.  
ALTRES ACTUACIONS
  • ICAR (TIC): Assistència a Inspecció de Treball.
  • SERVINFORM (Contact Center): Assistència a TLC.
  • DATEM (Contact Center): Assistència a Inspecció de Treball.
  • DIGITEX (Contact Center): Assistència a Inspecció de Treball.
  • DATEM (Contact Center): Assistència a Inspecció de Treball.
  • SOPRA (TIC): Assistència a Inspecció de Treball.
  • ASPY (Serveis Prevenció): Assistència a Inspecció de Treball.
  • DATEM (Contact Center): Assistència a Inspecció de Treball. 

banner afiliación

Infórmate

CCOO Servicios es un sindicato, es Comisiones Obreras en los sectores de Comercio, Financiero, administrativo, de las TIC, Hostelería, Contact-center, Oficinas, Turismo... Leer más


Síguenos en Telegram

Dónde estamos


OFICINAS CENTRALES
C/ Albasanz, 3 1º Planta
28037 Madrid
Tel: 91 540 92 82
Asesoría Madrid 91 536 51 63-64
Otras Comunidades
Fax: 91 559 71 96
Email: contacta@servicios.ccoo.es