Archivado en Comunicats, Ocupacio
Enquesta de satisfacció d'EX-EMPLEATS
comunicat
C.E.P. = Caixa Exportadora de Personal
El dia 17 de gener, el cap dOrganització ens assabentava dun estudi a exclients a fi de detectar els motius dabandó com a clients de Caixa Penedès.
Ens deien que trucarien amb el nom duna tal Anna Torres del departament de Qualitat. Esperem que lenquesta serveixi per atendre millor als clients i així evitar que deixin de ser-ho. En un altre comunicat del 17 dabril sens explicà que una altra enquesta, també des el departament de Qualitat, intentava esbrinar el grau de satisfacció dels clients del mercat intern.
A CCOO ens agradaria que lAnna Torres i els seus companys fessin aquesta enquesta a extreballadors de lentitat, i, perquè no, als que encara ho són per quant de temps?- així semblaria que la nostra Direcció té algun interès en que els components de la nostra plantilla no marxin lun darrera laltre, cada cop més gent i més ràpid; aparentaria que volen saber com se senten els treballadors de Caixa Penedès, donaria la sensació que volen aturar aquesta hemorràgia de treballadors i treballadores. Perquè, tal com pinten les coses, això no saturarà, ans el contrari, empitjorarà.
Abans era Caixa de Pensions la principal beneficiària del descontentament de la nostra gent, ara és Caixa Madrid. I en vindran daltres, perquè ha corregut la veu que aquí hi ha pesca abundant: tenim excellents professionals molt insatisfets. Pero no ho volen reconèixer, amaguen el cap sota lala protectora dels números: els dels resultats de cada exercici i els de les seves retribucions, la mare dels ous.
I desmotivats, que és una altra manera de dir-ho. Una altra circular del mateix departament de Qualitat detectava que, a les enquestes fetes a la xarxa doficines per valorar els Departament dels SSCC, van respondre-les un 5889% lany 2004, un 5022% lany 2005 i el 3878% lany 2006. A Barcelona ciutat la mitjana ronda el 20%.
El projecte Barcelona amb un magnífic creuer de premi, després de 4 anys desforços, limitat, això sí, a només 30 oficines- i les últimes Oposicions són més raons que afegeixen desillusió entre la plantilla. Cada matí costa més llevar-se per anar a treballar a més gent.
Nosaltres també fem enquestes, diàriament, parlant amb tots els companys i companyes, que ens feu palès el vostre desànim, ja sigueu homes o dones, caps, gestors o terminalistes, de la xarxa Nord o de la Sud. En sabem les raons, els motius. I els anirem explicant, en pròxims comunicats, que seran clars i que diran, com sempre fem, les coses pel seu nom.
17 de maig del 2007 com. 30/07