Archivado en Inspecció de Treball
INSPECCIÓ DE TREBALL
Resum d´actuacions a Inspecció de Treball (Maig 2019)
DENÚNCIES INTERPOSADES
- FONOSERVICE (Contact Center): Reclamació en TLC franges horàries.
- SERVINFORM (Contact Center): Denúncia Inspecció de Treball fi de campanya sense recolocacions.
- KONECTA BTO (Contact Center): Denúncia contractes en frau de llei.
- SITEL (Contact Center): Lliurances en festius.
- SITEL (Contact Center): Prevenció de riscos laborals.
- CLECE (Enginyeries): Prevenció de riscos laborals.
- DXC PROCESOS DE NEGOCIO (Contact Center): Jornada laboral.
RESOLUCIONS
- KONECTA BTO (Contact Center): Favorable. Es reconeix contractació fraudulenta i 51 contractes passan a indefinits.
- TELEMARQUETING MASET (Contact Center): Favorable. Diversos requeriments i sanció per incumplir LPRL.
- LOC TEAM (Oficines i Despatxos): Favorable. Acord en TLC amb augment de categories.
- FONOSERVICE (Contact Center): Desfavorable. No acord en TLC.
- SELLBYTEL (Contact Center): Desfavorable. No s'observa que Inspecció pugui intervenir. Deriva a la jurisdicció laboral.
ALTRES ACTUACIONS
- LOC TEAM (Oficines i Despatxos): Negociació col·lectiva.
- INDRA BPO (TIC): Negociació col·lectiva.
- SOPRA STERIA (TIC): Presentació de desistiment a denúncia per acord amb empresa.
- LOC TEAM (Oficines i Despatxos): Negociació col·lectiva.
- LOC TEAM (Oficines i Despatxos): Assistència a TLC.
- FONOSERVICE (Contact Center): Assistència a TLC.
Artículos más leídos hoy
Calendario Laboral 2025. Publicado en el BOE
Modelo de carta de Baja Voluntaria en la empresa
Victoria judicial en la Audiencia Nacional sobre el conflicto de horarios en Casa del Libro
Acuerdo en el ERE de H&M
La Sección Sindical de CCOO CaixaBank renueva la Secretaría General y la Comisión Ejecutiva
Reunión de la mesa negociadora del Convenio estatal de Restauración Colectiva