INSPECCIÓ DE TREBALL

Resum d'actuacions a Inspecció de Treball (Setembre 2017)



Este artículo se publicó originalmente en serveistecnics (Agrupació Serveis Tècnics Catalunya) ,
DENÚNCIES INTERPOSADES
  • EGARSAT (Mútues): L'empresa no reconeix la secció sindical i diversos incumpliments de l'empresa.  
RESOLUCIONS
  • SOPRA (TIC): S'obliga a l'empresa a entregar documentació a la RLT.
  • T-SYSTEMS (TIC): No es constaten irregularitats en matèria de riscos psicosocials.
  • EXTEL (Contact Center): Ratifiquen sanció a l'empresa i l'empresa recorreix. 
  • EXTEL (Contact Center): Es confirma sanció a l'empresa.
ALTRES ACTUACIONS
  • DXC PROCESOS (Contact Center): Consulta estat inspecció i impuls a la mateixa.
  • SERVITELCO (Contact Center): Escrit de reclamació a l'empresa.
  • MERIDIEN (Contact Center): Escrit de reclamació a l'empresa.
  • DATEM (Contact Center): Consulta estat inspecció i impuls a la mateixa.
  • EGARSAT (Mútues): Cita amb la RLT.
  • GECSA (Oficines i despatxos): Inspecció de treball.
  • EXTEL (Contact Center): Assistència a citació en Departament de Treball de la Generalitat.
  • EXTEL (Contact Center): Al·legacions al recurs presentat per l'empresa.
  • MERIDIEN  (Contact Center): Cita amb la RLT.
  • MERIDIEN  (Contact Center): Escrit de reclamació a l'empresa.