DENÚNCIES INTERPOSADES
- EGARSAT (Mútues): L'empresa no reconeix la secció sindical i diversos incumpliments de l'empresa.
RESOLUCIONS
- SOPRA (TIC): S'obliga a l'empresa a entregar documentació a la RLT.
- T-SYSTEMS (TIC): No es constaten irregularitats en matèria de riscos psicosocials.
- EXTEL (Contact Center): Ratifiquen sanció a l'empresa i l'empresa recorreix.
- EXTEL (Contact Center): Es confirma sanció a l'empresa.
- DXC PROCESOS (Contact Center): Consulta estat inspecció i impuls a la mateixa.
- SERVITELCO (Contact Center): Escrit de reclamació a l'empresa.
- MERIDIEN (Contact Center): Escrit de reclamació a l'empresa.
- DATEM (Contact Center): Consulta estat inspecció i impuls a la mateixa.
- EGARSAT (Mútues): Cita amb la RLT.
- GECSA (Oficines i despatxos): Inspecció de treball.
- EXTEL (Contact Center): Assistència a citació en Departament de Treball de la Generalitat.
- EXTEL (Contact Center): Al·legacions al recurs presentat per l'empresa.
- MERIDIEN (Contact Center): Cita amb la RLT.
- MERIDIEN (Contact Center): Escrit de reclamació a l'empresa.