DENÚNCIES INTERPOSADES
- SOPRA (TIC): L'empresa no facilita la llista de distribució de correus a la Secció Sindical Estatal .
RESOLUCIONS
- RICOH (TIC): Favorable, infracció quant a hores extres i sistema de fitxatges.
- GECSA (Oficines i despatxos): Favorable, obliguen a l'empresa a facilitar la documentació econòmica del grup empresarial.
- IRIS ASSISTANCE (Oficines i despatxos): Favorable, obliguen a l'empresa a facilitar tota la documentació de l'art. 64 de l'Estatut dels Treballadors.
- GROUPALIA (Contact Center): Favorable, sanció a l'empresa per obstrucció a la tasca de la inspectora.
- OFERTIX (Contact Center): Favorable, sanció a l'empresa per tancament fraudulent de l'empresa.
- ECO ELECTRONIC (Contact Center): Favorable, l'empresa regularitza contractes laborals i aporta la documentació de l'art. 64 de l'Estatut dels Treballadors.
- ICA (TIC): Deriven el treballador a la jurisdicció laboral.
- DATEM (Contact Center): Assistència a Inspecció de Treball.
- DATEM (Contact Center): Assistència a Inspecció de Treball.
- GECSA (Oficines i despatxos): Personació per sanció en Inspecció de Treball.
- SERVINFORM (Contact Center): Presentació de conciliació davant el TLC pel calendari laboral.
- AIDE (Assegurances): Assistència a Inspecció de Treball.