DENÚNCIES INTERPOSADES
- DXC PROCESOS DE NEGOCIO (Contact Center): L'empresa no respecta mateixos drets a parelles de fet.
- DXC PROCESOS DE NEGOCIO (Contact Center): L'empresa realitza Art. 44 (Estatut dels Treballadors) fraudulent.
- DXC PROCESOS DE NEGOCIO (Contact Center): L'empresa no aplica conveni Contact Center.
- DXC TECHNOLOGY (TIC): L'empresa realitza Art. 44 (Estatut dels Treballadors) fraudulent.
- COSTAISA (Oficines i despatxos): Fitxatges i prevenció.
- SERVINFORM (Contact Center): Discriminació sindical.
- DXC PROCESOS DE NEGOCIO (Contact Center): Incompliment Art. 26 del conveni de Contact Center.
- ILUNION CEE CONTACT CENTER (Contact Center): L'empresa retira llançadora a la plantilla.
- ILUNION CONTACT CENTER (Contact Center): L'empresa retira llançadora a la plantilla.
RESOLUCIONS
- ALTRAN (TIC): Sanció a l'empresa per cessió il·legal de treballadors a Aqualogy.
- ALTRAN (TIC): Sanció a l'empresa per cessió il·legal de treballadors a Bolsa de Barcelona.
- ALTRAN (TIC): Sanció a l'empresa per cessió il·legal de treballadors a Torras Papel.
- DATEM (Contact Center): Sanció a l'empresa per no disposar de sala de primers auxilis.
- GESCOBRO (Contact Center): Es requereix a l'empresa perquè negociï de nou amb la RLT el temps de trucades.
- COSTAISA (Oficines i despatxos ): Ampliació denúncia a Inspecció de Treball.
- COMSA (Oficines i despatxos ): Assistència a Inspecció de Treball.
- AIDE (Mútues i Assegurances): Assistència a Inspecció de Treball.
- AIDE (Mútues i Assegurances): Assistència a Inspecció de Treball.
- GESCOBRO (Contact Center): Assistència a Inspecció de Treball.
- EXTEL (Contact Center): Assistència a Inspecció de Treball.
- ALTRAN (TIC): Personació en procediment sancionador Aqualogy.
- ALTRAN (TIC): Personació en procediment sancionador Bolsa de Barcelona.
