DENÚNCIES INTERPOSADES
- ES PROCESOS DE NEGOCIO (Contact Center): Denúncia Art. 14 Conveni Col·lectiu.
- MUTUA GRANOLLERS (Mútua): Denúncia Art. 49 Conveni Col·lectiu.
RESOLUCIONS
- DXC TECHNOLOGY (TIC): Ratificació de sanció a l'empresa per modificació substancial il·legal.
- ALTRAN (TIC): Inspecció de Treball no conclou que existeixi proves de cesió il·legal a Gas Natural.
- ALTRAN (TIC): Inspecció de Treball no conclou que existeixi proves de cesió il·legal a Planeta.
- ALTRAN (TIC): Inspecció de Treball no conclou que existeixi proves de cesió il·legal a Roche.
- TRIA GLOBAL SERVICE (Contact Center): Arxiu expedient d'inspecció pendent de judici.
- COMSA (Oficines i Despatxos): Inspecció de Treball requereix a l'empresa que faci entrega de la documentació a la RLT.
- EXCELENCIA Y GARANTÍA (EGARSAT) (Prevenció): Assistència a Inspecció de Treball.
- EXCELENCIA Y GARANTÍA (EGARSAT) (Prevenció): Assistència a Inspecció de Treball.
- DATEM (Contact Center): Personació en expedient sancionador.
- SERVINFORM (Contact Center): Assistència a conciliació prejudicial.
- ALTRAN (TIC): Personació en expedient sancionador.
- ASEPEYO (Mútua): Assistència a Inspecció de Treball.
- ALTRAN (TIC): Assistència al Departament de Treball.
- EGARSAT (Mútua): Assistència a Inspecció de Treball.
- SERVINFORM (Contact Center): Assistència a Inspecció de Treball.
NOTA: S'han realitzat més d'una dotzena d'escrits reclamant a diferents empreses per incompliments laborals.
