DENÚNCIES INTERPOSADES
- DIGITEX (Contact Center): Incumpliment de l'article 41 E.T.
- DXC OUTSOURCING (TIC): Realització d'un article 41 E.T. encobert en calendari laboral.
- DXC OUTSOURCING (TIC): No es calcula bé la compensació d'hores extra i no s'informa a la RLT de les mateixes.
- CLIENT TO CLIENT (Contact Center): L'empresa no aplica els PVD i temps de descans correctament.
RESOLUCIONS
- SERVIHOGAR (Oficines i Despatxos): Acord en TLC. L'empresa facilitarà tota la informació reclamada.
- SITEL(Contact Center): FAVORABLE. Sanció a l'empresa per cessió il·legal de treballadors.
- ALTRAN (TIC): Inspecció de Treball no trova probes de l'existència de cessió il·legal en Nissan.
- ES PROCESOS DE NEGOCIO (Contact Center): FAVORABLE. Es requereix a l'empresa al compliment de l'article 26 del conveni de Contact Center.
- FUNDACIÓ MALALTS MENTALS (Oficines i Despatxos): Es prorroga la negociació.
- ALTRAN (TIC): Confirmació de sanció a l'empresa per cessió il·legal en Torras Papel.
- ALTRAN (TIC): Confirmació de sanció a l'empresa per cessió il·legal en la Borsa de Barcelona.
- ALTRAN (TIC): Confirmació de sanció a l'empresa per cessió il·legal en Aqualogy.
- SERVIHOGAR (Oficines i Despatxos): Assistència davant el TLC.
- ARVATO (Contact Center): Assistència a Inspecció de Treball.
- PREVINT (Prevenció): Assistència davant el TLC.
- SERVIHOGAR (Oficines i Despatxos): Assitència reunió en empresa entre RLT i RR.HH.
- FUNDACIÓ MALALTS MENTALS (Oficines i Despatxos): Assistència davant el TLC.
- SOPRA (TIC): Assistència a Inspecció de Treball.
