DENÚNCIES INTERPOSADES
- GESCOBRO (Contact Center): TLC per incompliment d'acord per part de l'empresa.
- IBM GLOBAL SERVICES (TIC): Denúncia en Inspecció per excés d'hores extres.
RESOLUCIONS
- KONECTA BTO (Contact Center): Deriven al jutjat del social al tractar d'una sanció a un treballador.
- INDRA BPO (TIC): L'empresa realitza les accions correctores corresponents en l'àrea de PRL.
- FONOSERVICE (Contact Center): Es prorroga a nova cita al febrer.
- DATEM (Contact Center): Es declara incompetent per determinar si 32 dies naturals son 24 dies feiners.
- SERVINFORM (Contact Center): Acord incentius 2015 a 2018.
- GESCOBRO (Contact Center): No s'arriba a un acord al TLC .
- OVERTOP (Contact Center): L'empresa lliura documentació art.64.
- OVERTOP (Contact Center): Es requereix a l'empresa a negociar un Pla d'Igualtat.
- OVERTOP (Contact Center): Es requereix a l'empresa que contempli les hores sindicals com hores treballades.
- TEAMTOP (Contact Center): Es requereix a l'empresa que contempli les hores sindicals com hores treballades.
- DIGITEX (Contact Center): Es declaren il·legals els acomiadaments realitzats sota l'empara de l'article 17 del conveni col·lectiu.
- DIGITEX (Contact Center): Es ratifiquen en sanció per acomiadaments il·legals.
- LOC TEAM (Oficines i despatxos): Es prorroga a nova cita a febrer.
- FONOSERVICE (Contact Center): Assistència a Inspecció de Treball.
- SERVINFORM (Contact Center): Assistència a TLC.
- GESCOBRO (Contact Center): Assistència a TLC.
- DIGITEX (Contact Center): Personació com a part interessada.
- LOC TEAM (Oficines i despatxos): Assistència a TLC (acudeix responsable del sector).
