INSPECCIÓ DE TREBALL

Resum d´actuacions a Inspecció de Treball (Març 2019)



Este artículo se publicó originalmente en serveistecnics (Agrupació Serveis Tècnics Catalunya) ,
DENÚNCIES INTERPOSADES
  • COSTAISA (Oficines i Despatxos): Denúncia per imposició de serveis mínims en vaga sense negociació.
  • SOPRA (TIC): Denúncia no realització Pla d'Igualtat.
  • SOPRA (TIC): Denúncia discriminació sindical.
  • ASEPEYO (Mútues): Denúncia per Prevenció de Riscos Laborals.
  • AIDE (Assegurances): Denúncia per excés de càrrega de treball.
  • AIDE (Assegurances): Denúncia per no disposar de Pla de Formació.
  • UNIT 4 (TIC): Denúncia per hores extres no registrades.
RESOLUCIONS
  • DATEM (Contact Center): Sanció a l'empresa per no respectar temps entre trucades.
  • ASEPEYO (Mútues): Resolució recurs d'alçada. Es ratifica sanció a l'empresa per discriminació.
  • DATEM (Contact Center): Resolució recurs d'empresa a la sanció. Es ratifiquen en sanció per assetjament laboral.  
ALTRES ACTUACIONS
  • GRUPO CONSTANT (Oficines i Despatxos): Assistència en Inspecció de Treball.
  • LOC TEAM (Oficines i Despatxos): Assistència en negociació en empresa.
  • DATEM (Contact Center): Personació com part interessada en procediment sancionador.
  • KONECTA BTO (Contact Center): Assistència a Inspecció de Treball.