INSPECCIÓ DE TREBALL

Resum d´actuacions a Inspecció de Treball (Maig 2019)



Este artículo se publicó originalmente en serveistecnics (Agrupació Serveis Tècnics Catalunya) ,

DENÚNCIES INTERPOSADES

  • FONOSERVICE (Contact Center): Reclamació en TLC franges horàries.
  • SERVINFORM (Contact Center): Denúncia Inspecció de Treball fi de campanya sense recolocacions.
  • KONECTA BTO (Contact Center): Denúncia contractes en frau de llei.
  • SITEL (Contact Center): Lliurances en festius.
  • SITEL (Contact Center): Prevenció de riscos laborals.
  • CLECE (Enginyeries): Prevenció de riscos laborals.
  • DXC PROCESOS DE NEGOCIO (Contact Center): Jornada laboral.

RESOLUCIONS

  • KONECTA BTO (Contact Center): Favorable. Es reconeix contractació fraudulenta i 51 contractes passan a indefinits.
  • TELEMARQUETING MASET (Contact Center): Favorable. Diversos requeriments i sanció per incumplir LPRL.
  • LOC TEAM (Oficines i Despatxos): Favorable. Acord en TLC amb augment de categories.  
  • FONOSERVICE (Contact Center): Desfavorable. No acord en TLC.
  • SELLBYTEL (Contact Center): Desfavorable. No s'observa que Inspecció pugui intervenir. Deriva a la jurisdicció laboral.

ALTRES ACTUACIONS

  • LOC TEAM (Oficines i Despatxos): Negociació col·lectiva.
  • INDRA BPO (TIC): Negociació col·lectiva.
  • SOPRA STERIA (TIC): Presentació de desistiment a denúncia per acord amb empresa.
  • LOC TEAM (Oficines i Despatxos): Negociació col·lectiva.
  • LOC TEAM (Oficines i Despatxos): Assistència a TLC.
  • FONOSERVICE (Contact Center): Assistència a TLC.

banner afiliaci�n