DENÚNCIES INTERPOSADES
- FONOSERVICE (Contact Center): Reclamació en TLC franges horàries.
- SERVINFORM (Contact Center): Denúncia Inspecció de Treball fi de campanya sense recolocacions.
- KONECTA BTO (Contact Center): Denúncia contractes en frau de llei.
- SITEL (Contact Center): Lliurances en festius.
- SITEL (Contact Center): Prevenció de riscos laborals.
- CLECE (Enginyeries): Prevenció de riscos laborals.
- DXC PROCESOS DE NEGOCIO (Contact Center): Jornada laboral.
RESOLUCIONS
- KONECTA BTO (Contact Center): Favorable. Es reconeix contractació fraudulenta i 51 contractes passan a indefinits.
- TELEMARQUETING MASET (Contact Center): Favorable. Diversos requeriments i sanció per incumplir LPRL.
- LOC TEAM (Oficines i Despatxos): Favorable. Acord en TLC amb augment de categories.
- FONOSERVICE (Contact Center): Desfavorable. No acord en TLC.
- SELLBYTEL (Contact Center): Desfavorable. No s'observa que Inspecció pugui intervenir. Deriva a la jurisdicció laboral.
ALTRES ACTUACIONS
- LOC TEAM (Oficines i Despatxos): Negociació col·lectiva.
- INDRA BPO (TIC): Negociació col·lectiva.
- SOPRA STERIA (TIC): Presentació de desistiment a denúncia per acord amb empresa.
- LOC TEAM (Oficines i Despatxos): Negociació col·lectiva.
- LOC TEAM (Oficines i Despatxos): Assistència a TLC.
- FONOSERVICE (Contact Center): Assistència a TLC.