PLENARI EXTRAORDINARI ESTATAL SSE CAIXABANK

Dins del procés de renovació de la secció sindical estatal CaixaBank que es va iniciar el passat 12 de juny amb l’aprovació de les normes i convocatòria per part de la comissió executiva estatal, com afiliat o afiliada a CCOO, et convoquem a l’assemblea d’afiliats i afiliades del teu àmbit territorial que tindrà lloc el pròxim:

GIRONA

10 de setembre  de 2024 a les 16:00 hores al local de CCOO de Girona, C/ Miquel Blay, 1.

BARCELONA

12 de setembre  de 2024 a les 16:00 hores al local de CCOO de Barcelona, Via Laietana, 16 4a planta -sala 42

TARRAGONA

13 de setembre de 2024 a les 16:00 hores al local de CCOO de Tarragona, C/ August 48 1ª planta

LLEIDA

16 de setembre  de 2024 a les 16:00 hores al local de CCOO de LLeida, C/ Enric Granados Nº 3.

En aquest espai podràs participar del debat del pla de treball sindical a l’empresa per als propers quatre anys i escollir els companys i companyes que et representaran al Plenari de Catalunya que tindrà lloc el dia 30 de setembre a CCOO Via Laietana, 16 de Barcelona, 1a planta -sala 11-.

Mitjançant els següents enllaços, podràs accedir a la següent documentació:

Esperem comptar amb la teva presència