CONVENIO COLECTIVO

PUBLICACIÓN CONVENIO AHORRO 2024-2026

LLAMADAS DESDE EL MÁS ALLÁ

Unidas e unidos por un traballo digno: As demandas dos Contact Center galegos

reunión delegadas delegados contact center

Hoxe celebramos unha asemblea de delegados e delegadas de Contact Center de CCOO Servicios Galicia na que se abordaron e analizaron diversos temas que preocupan fondamente as persoas traballadoras do sector.

Entre os principais asuntos, destacamos a elevada temporalidade nos nosos cadros de persoal, un problema que afecta á estabilidade laboral e á calidade de vida de moitas persoas e que precariza o noso sector cada vez máis, cando somos persoas traballadoras que damos servizo as grandes marcas e multinacionais do noso país, tales como as telecomunicacións, banca, seguros e mutuas, que se lucran da nosa precariedade.

Tamén puxemos sobre a mesa os riscos psicosociais que enfrontamos diariamente. A presión constante, a carga de traballo excesiva e a falta de recoñecemento son aspectos que deterioran a nosa saúde mental e física. Neste sentido, reclamamos medidas urxentes para mellorar as condicións laborais e garantir un entorno de traballo seguro e saudable.

Outro tema crucial que tratamos foron as subrogacións continuas. Estas prácticas, que supoñen cambios frecuentes de empresa, xeran incerteza e dificultan a creación de vínculos sólidos dentro dos cadros de persoal, afectando negativamente tanto ao rendemento como ao benestar dos traballadores e traballadoras.

Queremos subliñar ademais que os nosos son uns dos cadros de persoal máis feminizados de todos os sectores. Esta característica fai aínda máis importante abordar cuestións como a conciliación familiar e laboral, un aspecto no que, lamentablemente, estamos moi descoidados. A falta de medidas que permitan compatibilizar o traballo coa vida familiar é unha realidade que afecta especialmente ás mulleres, perpetuando desigualdades que debemos combater con decisión.

Desde CCOO, reafirmamos o noso compromiso coa defensa dos dereitos de todos e todas as traballadoras do sector de contact center. Seguiremos loitando por un emprego digno, estable e en condicións xustas. Porque xuntos e xuntas, somos máis fortes.

Animamos a todo o persoal a unirse ás nosas reivindicacións. A voz de todas as persoas traballadoras é fundamental para seguir avanzando cara un futuro mellor.

delegadas contact centerdelegadas contact centerdelegadas contact center

Las personas trabajadoras de CEAR expresan su malestar ante el estancamiento de la mesa de negocación.

Protesta de las personas trabajadoras de CEAR

Las Representaciones Legales organizadas en CCOO (Valencia, Sueca, Málaga, Madrid, Barcelona y Reus) han transformado el malestar de la plantilla en organización y han impulsado acciones sindicales después de hacer varias asambleas con las personas trabajadoras.

30-05-2024 Carga de Trabajo-BBVA Estatal

Festival del Humor en BBVA

OBJETIVOS INALCANZABLES PARA EL 2 CUATRIMESTRE, PERO ORGULLOSOS DE LA RED

CCOO informa sobre la vigencia indefinida de la Modificación Sustancial de Condiciones de Trabajo en Hipermercados Carrefour

• Sobre la Modificación Sustancial de Condiciones de Trabajo (MSCT) en Hipermercados Carrefour que tendrá una vigencia indefinida.

ELECCIONES AL PARLAMENTO EUROPEO 9J

NEGOCIACIÓN II PLAN DE IGUALDAD EN ATMIRA y ELECCIONES AL PARLAMENTO EUROPEO 9J

Hacemos un punto de situación de la negociación del II Plan de Igualdad en atmira, un plan estatal que será de aplicación a todos los centros de trabajo de atmira

Queremos invitaros a que nos hagáis llegar sugerencias de medidas nuevas a implementar en este II Plan.

Y también...breve resumen de los permisos para aplicables en las próximas elecciones al Parlamento Europeo de este 9 de junio.

Destacadas

INFOGRAFIA TELETRABAJO

Título Teletrabajo

CCOO denuncia las sanciones desproporcionadas que Cajamar está imponiendo a su plantilla.

No vamos a hacer recuento de las innumerables ocasiones en las que la plantilla de Cajamar ha escuchado palabras de reconocimiento público por su labor, entrega y colaboración para sacar adelante esta empresa. No hablaremos hoy de las recientes informaciones internas que la sitúan como empresa “Great Place To Work”, ni de su participación en foros de Banca responsable. Y no lo vamos a hacer porque acabaríamos concluyendo que tanto halago es pura fachada, frases huecas dichas para que la prensa las recoja y nos señale como una empresa idílica para trabajar.

Formación Orientación

Formación, orientación y evaluación de competencias profesionales

Consultas laborales

Consultas laborales más frecuentes. Si no la encuentras, pregúntanos.

Convenios Colectivos

Consulta tu convenio colectivo sectorial, territorial o de empresa

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Trabaja de manera segura.

Transparencia CCOO

Portal Transparencia Servicios CCOO: Cuentas, documentación, decisiones

Calendario Laboral 2024

Días festivos estatales y por comunidad 2024